eBA’dan Haberlerler
- eBA, toplam 175 serverda 300 e yakın müşterimizde yaklaşık 250.000 uç kullanıcısı ile ülkemizde en yaygın kullanılan ve en başarılı iş akış yazılımı haline gelmiştir.
- Azerbaycan, İngiltere, BAE, Rusya, Polonya, Macaristan, Çek Cumhuriyeti, Hirvatistan ve İsrail de eBA kullanan bir çok müşterimiz vardır. eBA hergeçen gün yurtdışında yaygınlaşmaktadır
- Müşterilerimiz, bugüne kadar toplam 10.000 in üzerinde süreci eBA üzerinde geliştirmişlerdir.
- Süreçleri elektronik ortama eBA ile taşıma çok kolay, canlı örnek talebi için tıklayınız, başka ürünlerle karşılaştırın ve eBA farkını keşfedin..
- eBA da e-imzanın yanında mobil imzayı da hazır hale getirdik.
- eBA ile süreçleri kolaylıkla cebe taşıdık, müşterilerimiz için heryer ofis oldu.
- eBA Finans sektöründe de başarılı bir şekilde kullanılmaya başlandı. Türkiye İş Bankasından sonra Societe Generale Krediver de, bankanın en önemli süreci olan Kredi Talep ve Takip sürecini eBA üzerinde kullanmaya başladı.
- Sigortacılık sektörünün önde kuruluşlarından AkSigortadan sonra, Yapı Kredi Emeklik ve Yapı Kredi Sigortayı, Ergo Holding takip etti.
- 3M Global olarak eBA yı kullanmaya karar verdi.
- Yıldız Holding iş süreçlerini eBA ile yönetmeye başladı.
- Sütaş rakip bir İş Akışı yazılımından eBA’ya geçerek kısa sürede onlarca süreç geliştirerek kaybettiği zamanı geri kazanmaya başladı.
- Olmuksa bir çok sürecini SAP ile entegre eBA’ya taşıyor.
- eBA çok uluslu şirketlerinde gündeminde. PM Türkiye’nin de tercihi eBA.
- Borusan Holding grup şirketlerinin de tercihi eBA oluyor. Borusan Telekomdan sonra Borusan Lojistik de eBA dedi.
- Otomotiv sektörünün devlerinden Ford Otosandan ve Oyak Renaultdan sonra bir başka dev Tofaş da eBA dedi.
- Parekende sektörünün en önemli şirketlerinden Koçtaş da eBA kullanıcıları arasına katıldı, bu katılımla eBA’yı kullanan topluluk şirketi sayısı 15′e ulaştı.
- Türkiye’nin önde gelen ilaç şirketleri de artık eBA kullanıyor. AstraZeneca ilaçtan sonra, Nobel İlacın tercihi eBA oldu..
- Ülkemizin en büyük holdinglerinden Sabancı Holding’in tercihi de eBA oldu. Böylelikle eBA kullanan Sabancı topluluğu şirketi sayısı 14 oldu.
- İpekyol ORACLE ERP sistemini destekleyici olarak, mağazacılık uygulamalarının ön yüzünde eBA’yı kullanıyor.
- Akçansa bir çok iş süreci eBA üzerinde SAP ile entegre kullanıyor.
- Boydak Holding şirketlerinde de eBA hızlı bir şekilde yayılmaktadır. İstikbal Mobilya, Boytaşdan sonra eBA kullanıcıları arasına katılan Merkez Çelik hızlı bir implemantasyon dönemini geride bırakarak 200′e yakın iş sürecini elektronik ortama taşımıştır ve eBAda en çok süreç geliştiren müşteri ünvanını kazanmıştır.
- Bosal, Betek Boya, İzaydaş artık eBA kullanıyor.
- Bu başarının sağlanmasında bizlerle ortak çalışan, yerli bir ürünün bu noktalara getiren ve bu gururu bizlere paylaşan ve yaşatan tüm müşterilerimize sonsuz teşekkür ediyoruz.
QDMS den Haberlerler : Kullananlar Ne Diyor?

Kalite Müdürü Okan BANDIRMA diyor ki;
Doğanlar Holding bünyesinde bulunan, Türkiye mobilya sektörünün en beğenilen markası Doğtaş Mobilya, bugün 65 ülkeye ihracat gerçekleştiren, yurtiçi ve yurtdışında 200’ü aşkın satış noktasıyla rakipleri tarafından takip edilen; kalite ve tasarım anlayışıyla ‘yaşam tarzlarını belirleyen’ ve dünya markası olma yolunda hızlı adımlarla ilerleyen bir kuruluştur.
Doğtaş olarak 2012 yılının Mayıs ayında tanıştığımız QDMS Programı belge akışını ve ulaşımını hızlandıran Dokümantasyon Modülü, Uygunsuzlukların daha hızlı sonuca ulaşması ve kayıt altına alınmasını sağlayarak verimliliği artıran Düzeltici Faaliyet Modülü, Departmanlar arası iş ataması ve takibinde büyük kolaylık sağlayan Aksiyon Modülü ile İşletme verimliliğini, süreç performansını arttırmış aynı zamanda belge akışı ve iş süreçlerini hızlandırarak Doğtaş Firmasına büyük katkı sağlamıştır. Ayrıca son dönemlerde hayati önem taşıyan ve devletin denetiminde olan İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda gerekli risk değerlendirmelerini kayıt altına alınarak takibini etkinleştirmiştir.
Geliştirmeler sırasında her türlü teknik desteği veren BİMSER Firmasına QDMS Programını sektöre kazandırdığı için teşekkür ediyor, ülkemizde iş süreçleri otomasyonu konusunda arayış içinde olan firmalara Doğtaş olarak QDMS’ i tavsiye ediyoruz.

Kalite Güvence Sorumlusu Vuslat METİN KÜÇÜKOĞLU diyor ki;
Esen Mikronize Maden San. ve Tic. A.Ş. olarak QDMS Kalite Yönetim Sistemi yazılımını 2010 yılı Temmuz ayından beri kullanmaktayız.
QDMS yazılımının faydalarından kısaca bahsedecek olursak: Doküman İşlemleri modülü ile dökümanlarımız belirlediğimiz yetkilendirmelerle daha düzenli ve kolay ulaşılabilir hale geldi.
Aksiyon Yönetimi modülü ile periyodik olarak görevler oluşturup unutmamamız gereken işlerimizi hatırlatma yapmasını sağladık. Düzeltici Önleyici Faaliyetler modülü ile daha düzenli şekilde düzeltici önleyici faaliyet açabiliyor, yazılımdan özet rapor alabiliyoruz, dağıtım ise ms outlooktan otomatik olarak yapılıyor.
Her ISO 9001 kalite yönetim sistemi kurulu şirketin QDMS yazılımını kullanmasını tavsiye ederim. Sistemin daha düzenli, daha kolay ulaşılabilir, daha etkin olmasını sağlıyor. Bimser Çözüm çalışanları da her türlü desteği severek veriyorlar. Yardımlarınız için, kalite yönetim sistemimizi daha çok geliştirmemizi sağladığınız için çok teşekkür ederiz.

Kalite Sistem ve Planlama Kontrol Etüd Yöneticisi Bülent ÖZMEL diyor ki;
Vasıflı Çelik Sektörünün lider konumundaki firmamız mevcut TS EN ISO 9001 ve ISO/TS 16949 ile çalışmaları süren TS EN ISO 14001 ve OHSAS 18001 sistemlerinin yönetimini sağlamak için QDMS ile tanışmamız bir yıl öncesine dayanmaktadır. Kuruluma karar vermeden önce yaptığımız fizibilite araştırmasında QDMS i tercih etmemizi sağlayan unsurların başında ISO ve TS gereksinimlerine tam anlamıyla cevap verebilmesi, ayrıca program üzerinde çeşitli özelleştirmelere imkan sağlaması ve geniş alt yapısının olmasıydı. Kullandığımız bir yıllık dönemde ise QDMS’in çok önemli diğer bir unsuru olarak sürekli gelişmesi ve çok iyi bir çözüm, destek ekibinin yanımızda olmasını gördük. Kullanım açısından QDMS yalın kullanım kolaylığı ile kolay ulaşımı açısından tüm kullanıcıların alışma dönemini hızlıca geçmelerini sağlamıştır. QDMS, doküman yönetiminden süreç yönetimi ve performans yönetimine, müşteri şikayetlerinden öneri sistemine kadar geniş modülleri çok iyi entegre ederek tam bir toplam kalite yönetimi sağlamaktadır. Ayrıca geniş raporlama seçenekleri ile analiz yapmamızı kolaylaştırmıştır. İlaveten, ERP sistemlerine entegrasyonu da programın ayrıca bir avantajıdır.

Kalite Sistemleri Müdürü Şule KÜÇÜKOĞLU diyor ki;
Evyap olarak QDMS programını 2005 yılından beri kullanıyoruz. Kalite, İş güvenliği ve Çevre prosedürlerimiz, talimatlarımız ve formlarımız QDMS ile birlikte standart hale geldi. Özellikle,
- Doküman yönetimi
- DÖF
- UHBF
- Müşteri Geri Bildirim
- Denetim
Modüllerini sürekli kullanıyoruz. Programdan oldukça memnunuz. Çoklu dil desteği , kullanım kolaylığı , rutin işlerin e mail ile bildirilmesi ve verilerin arşivlenmesi oldukça başarılı.
Doküman revizyonu ve onaylama işlemi de günlük iş hayatımızı kolaylaştırıyor ve işlemleri hızlandırıyor. Bunun dışında Müşteri Geri Bildirim Modülü, şikayet ve memnuniyetlerin sisteme aktarılması, dağıtılması ve sonuçlanması konusunda oldukça etkin ve hızlı. Program istenilen veriye doğru ve zamanında ulaşılmasını sağlıyor. Bu amaçla Kalite Yönetim sistemlerinde QDMS programının kullanılmasını tavsiye ederiz.

Kalite Sistemleri Mühendisi Hayal SÖNMEZLER diyor ki;
Bir tedarikçimizde qdms sisteminin kullanıldığını gördük, firmamızda da kullanılmasının faydalı olacağını düşündük ve Kasım 2010 itibariyle qdms sistemini firmamızda uygulamaya başladık.
Qdms birçok modülü sayesinde firma içerisinde belli bir sistem oturtmak konusunda bize yardımcı oldu. Qdms sayesinde önceden hardcopy olarak tutulan dokümanları softcopy olarak düzenli bir şekilde saklamaya başladık. Ayrıca dokümanların onaylanmasını da imzaya gerek olmaksızın onay matrisi sayesinde sağlıklı bir şekilde gerçekleştirebiliyoruz. DÖFleri, aksiyonları ve müşteri şikayetlerini düzenli bir şekilde takip edebiliyoruz. Denetim faaliyetlerimizi gerçekleştirip takip edebiliyoruz. Ayrıca qdms’te ISO 14001 çevre yönetim sistemi için “çevresel boyutlar ve etkileri” modülü oluşturuldu. Bu modülde çevresel risk değerlendirmeleri etkin bir şekilde gerçekleştirip gerektiğinde güncelleyebiliyoruz.

Egitim ve Organizasyon Kalite Mudurlugu Yönetmeni Hakan ÖZEL diyor ki;
2009 Yılının sonlarına doğru Bank Asya’da yeni bir yapılanma olmuş ve Kalite Müdürlüğü kurulmuş idi. Müdürlük olarak o seneki Kalite Kongresine Yönetmenler ve Müdire Hanım ile beraber katılmış, ufkumuzu açacak şeyler arayışındaydık ki, Bimser ile tanıştık.
Neler istiyorduk?
Aslında çok şey istiyorduk, ama öncelikle iyi bir iletişim istiyorduk. Karşı tarafın bizi dinlemesi, ihtiyaçlarımızı tespit etmesi ve bunlara uygun çözümler üretmesi.
Ardından da ihtiyaçlarımızı sıralıyorduk elbette;
- Bankamıza ait tüm dokümanların tek bir yerde toplanması, yönetilmesi, versiyonlanması, ilgili personellere dağıtılması, güncel tutulması, etkileşimde olan dokümanların gösterilmesini sağlayabileceğimiz bir ortamın oluşturulması,
- Kalite Belgemiz ile ilgili faaliyetlerinin tek bir sistem üzerinden yürütülmesi,
- Ve raporlama tabii. Doküman türlerimiz, sayıları, neyi ne zaman yayınlamışız, personelimiz ne okumuş ya da ne okumamış. Bilmeliydik ki geliştirebilelim.
Bimser bizi dinledi, vaad etti, vaadini yerine getirdi ve bu hizmeti sürdürülebilir kıldı. Tüm bu süreç boyunca da kaliteli hizmeti, profesyonel ve dostane bir tarz ile devam ettirdi.
Peki, biz ne kazandık?
- Bankamıza kurduğumuz yeni dokümantasyon sistemi ile doküman okuma oranlarını artırdık.
- Bimser’in destek verdiği firmalar zincirine eklenerek, diğer firmaların süreç geliştirici önerilerinin QDMS’e eklenmesi ile biz de sistemimizi geliştirdik.
- QDMS Sisteminin web tabanlı olması sebebi ile banka içi uygulamalarda entegrasyonlar yapabildik.
- Anket modülü ile her projemizde personelin fikri desteğini alarak ilerledik.
Bimser’e mükemmelliği bizimle paylaştığı için teşekkürler.

Kalite Yönetim Müdürü Osman YAZAROĞLU diyor ki;
Türkiye ve bölge ülkeler arasında Ray üretiminde tek tesis olarak ayrıcalıklı bir konuma sahip olan KARDEMİR A.Ş. Türkiye’nin cevherden üretim yapan ilk entegre demir-çelik tesisidir.
3500 ’ü aşkın personeli ile Kardemir QDMS ’i 2012 mayıs ayından itibaren kullanmaya başlamıştır. Şirketimiz sahip olduğu 6 yönetim sisteminin tüm dokümantasyonunu, denetim faaliyetlerini, risklerini, düzeltici ve önleyici faaliyetlerini, aksiyonlarını, müşteri şikâyetlerini, süreç ve performans yönetimini tek çatı altında, belirli bir standartta, etkin, kontrollü, güncel ve sistematik olarak QDMS ile yönetmektedir. QDMS sisteminin ERP sistemiz ile entegre çalışabilmesi, hem verinin tek noktadan yönetilebilmesi hem de tekrarlanan işleri ortadan kaldırması sebebiyle büyük fayda sağlamıştır.
Aynı zamanda Satış sonrası verdiği destek ile problemlere hızlı ve etkin bir şekilde cevap vermesi, sürekli iyileştirme ve geliştirmeyi ilke edinmesi QDMS sistemini tercih edişimizin en önemli sebebidir. Sürekli iyileştirmeyi hedefleyen Kalite yolculuğumuzda Bimser Çözüm‘e, yaptığı katkılarından dolayı teşekkür ederiz.

Kalite Sistemleri Uzmanı Samim NEMLİOĞLU diyor ki;
“Arçelik A.Ş.’de dokümantasyon yönetimi için seçtiğimiz QDMS yazılımını 2012 yılında devreye aldık. Devreye alınış, sonraki kullanım süreci ve yeni modüllerle geliştirme aşamalarında başta Ahmet Bey olmak üzere Bimser çalışanlarından yakın ilgi, destek ve yönlendirme gördük. Bu yönleriyle başarılı ve kurumsal bir iş ortaklığı örneği gösterdiklerini ifade etmek isteriz.
Arçelik gibi çok coğrafyalı kurumsal bir yapıya sahip ve 10’dan fazla yönetim sistemini global organizasyonuna yaygınlaştırmış bir kuruluşta QDMS gibi bir yazılımın gerekliliği tartışılmazdır. Özellikle doküman ve DÖF hayat çevrimlerinin sistem üzerinden yönetimi sayesinde doküman ve kayıtlara tüm kampüslerimizden erişim ve uygulama kolaylığı sağlanmıştır. Zaman içerisinde çevre etki envanteri, aksiyon ve sera gazı hesaplama gibi yeni uygulamaların devreye alınmasıyla birlikte ilgili iş süreçlerimizdeki etkinlik ve verimliliğin artması beklenmektedir.”